Tuesday, January 1, 2008

Bonnie Altai: Think outside the circle

ТОЙРГООС ГАДНА СЭТГЭ

Нэг л мэдэхэд би тойргийн гадна гарч
Нэг л мэдэхэд тэр зураас ард хоцорч
Нэг л мэдэхэд хязгааргүй эрх чөлөө надад салхилж
Нэг л мэдэхэд би юунаас ч айхгүй болж

Зориг, нисэлт надад байх ч
Газардахаа бас мэдэх л болж
Газар шороо намайг татавч
Голдоо ортол тэнгэр байж чадах л болж

Гэнэн, сониучханаар дэлхийг нээх ч
Гүний хэмнэлийг нь хэдийн ойлгож
Гэрлийг гэрэл, харанхуйг харанхуй гэж мэдэх ч
Гэрэл нь харанхуй, харанхуй нь гэрэл байж мэдэх л

Өгсөн авсан нь нэмэх хасах мэт ч
Өөрт минь биш, орчлонгийнх гэж боддог болж
Өглөө орой гэж ялгаж мэдэх ч
Өөрөө би л эхлэл, төгсгөл болохоо мэддэг болж

Хүнд хүйтэн хариу өгч чадах ч
Холдсон хойно нь өрөвдөж, өршөөж л суудаг
Харамгүй шүлэг бичиж, хавар авчирч чадах ч
Хэнд ч хэлэхгүй хайрлаж бас мэдэх л

1 comment:

Anonymous said...

Interesting to know.