Tuesday, April 1, 2008

Гордиевийн зангилаа

Амьдралын элдэв асуудал ээдрээтэй, зарим үед хүнд хэцүү, зарим үед сонирхолтой, сайхан. Нэгэнтээ надад “Жаргалтай амьдрал гэж байдаггүй. Жаргалтай мөчүүд олон байгаасай” гэж хэлж байсан. “Чи амьдралд юу хүсдэг вэ?” гэж нэг удаа надаас асуухад нь би “Дуртай ажил, сайхан гэр бүл, мэдээж мөнгөтэй байх” гэж ирээд л баахан дэмий юм дээр дээрээс нь давхцуулан нуршихад “Үгүй шүү дээ, ердөө л аз жаргалыг л хүсдэг” гэсний хариуд юу ч хэлж чадаагүй.
Үнэндээ би чухам юу хүсээд, зориод байгаагаа ч ойлгоогүй, өөрийгөө хайсаар яваа нэгэн байгаа хэрэг. Яг л ээдрээтэй зангилааны учрыг олж тайлах гэж зүдэрч байгаатай адил. Тэр зангилаа намайг тойроод баглачихсан... Арай гэж нэг хэсгийг суллаж чадаад уужим амьсгаа авах гэтэл нөгөө хэсэгт нь зангилаа чангараад л. Гэхдээ энэ хэсгийг суллаж чадсан юм чинь тэрийг ч бас би суллаж чадна гээд дахиад л зүтгэнэ.
Эцсийн эцэст гордиев надад бууж өгч, үгүй ээ, би түүнийг тайлж чадсаны дараа юу болох бол? Гэхдээ энэ тухай бодоход хэтэрхий эртэджээ...
Гордиев бид хоёрын тэмцэл удаан, хэцүү ч намайг хэзээ ч айлгаж чадахгүй ээ.


“Дуучин Сарантуяа: Хүн өөрөө өөрөөсөө ичихгүй байх хэмжээнд шударга амьдрах хэрэгтэй”

No comments: